Thursday, June 23, 2011

Sembuhkan ~



Hati ~
Bila bicara pasal hati 
Pelbagai cerita bermain di minda
Dengan hati banyak benda boleh muncul
Sayang , Benci , Rindu, Sedih , Kecewa semua berpunca dari hati

Hati ~ 
Pelbagai jenis rasa sayang yang muncul dari hati
Sayang sebagai teman
Sayang sebagai kekasih
Juga berpunca dari hati

Hati ~
Tapi hanya satu perasaan yang sentiasa kekal dalam diri 
SAYANG KEPADA ALLAH YANG SENTIASA KEKAL

Dalam apa jua masalah yang menimpa diri korang, tak kira masalah apa pon cume perlu tahu ALLAH sentiasa ada dengan kita. Jangan terpedaya dengan pujukan syaitan yang sentiasa nak menyesatkan kita. Mintak maaf kalau entry kali ni agak jiwang atau korang menyampah sila maafkan saya :)


10 comments:

Amiey White said...

sebenarnya lebih berpunca dari nafsu , hati itu penyimpan perasaan . sebab cinta sesama manusia yang boleh dikahwini adalah lebih pada nafsu dan saya juga marah pada diri sendiri

Budak Giler Cadbury said...

@Amiey White kan ? hmmmm cinta pada ALLAH yang akan kekal sampai bile2 :)

XIX Dragunov said...

agreed :)

Budak Giler Cadbury said...

@XIX Dragunov wahhh !! lama kau ta menapak kat blog aku kan .. sori la aku ta dapat na singgah blog kau hmmm nnt lappy hang :(

Sarah Mohd Saleh said...

nukilan nih sgt beshhhh ;)

farah adila said...

saya suka entry ni..:)

ieyza afieyna said...

nice entry ;)

Budak Giler Cadbury said...

@Sarah Mohd Saleh ala maloo la =.= hehehe btw thanks :)

Budak Giler Cadbury said...

@farah adila thanks farah :)

Budak Giler Cadbury said...

@ieyza afieyna thanks yar :)