Sunday, January 23, 2011

Korang Di Tag

assalamualaikum :)
dpt tag dari si comel ni.. tag yang seronok so sy buat :)


Rule : respond to these as sarcastic/mean as you could.
(YR stands for Your Response)
once u've been tagged, must do!! =)
happy reading =D

If an annoying person says : 

1) I am cute.
YR : Err ntah la,, aku rase aku lg comel lalalala

2) I am the most beautiful/handsome.
YR : Pergh lembu depan umah atok aku lg ensem lalalal

3) See, everyone loves me because I am rich and famous.
YR : Hello kau ingat dengan duet kau bole beli orang ke nyahh!!!

4) Unlike you, I am perfectly multi-skilled. I do everything very well from sports to academic thing.
YR : Hebat doe kau .. hahaha ntah2 dalam mimpi jek kot benda 2 jadi lalalala

5) You don't know me? I am Bruneian artist; I have albums.
YR : La yeke .. sore mcm kata pon ade hati nak jadi artis kan lalala~~


If an annoying hot woman/man says : 

1) I know you like me.
YR : Err u ckp ngn i ke..(sambil wat muke ta bersalah -.-")

2) What are u looking at? I am not interested in you!
YR : La prasan nye kau aku tgk orang kat blakang kau 2 hensem ok lalala~~

3) Sorry, you're nice but seriously not my type.
YR : Sokey. You also not my type(da la hidung jambu hitam plak 2 .. hish) lalala~~

4) UNLESS you are rich, then don't dream that I will get a ride with you!
YR :ah kau.. aq pon ta teringin la weyh

5) Look, I am pretty/ handsome; I can make people hate you!
YR : what ? kejam nye kau.. kau ley wat orang benci aku kan, aku lg kejam aku bley wat sampai orang bunuh kau .. nak grr ahhaha


If an annoying extremely ugly woman/man says : 

1) I think you and I can make a good couple.
YR : eh sory2.. aku tak berkenan langsung kat kau lalalala

2) May I have your cell phone number? please please please?
YR : tak pakai fon lah.. sory ~~

3) Hi, wanna hang out? I want you to be with me the whole night.
YR : ha ? anak dara ta baik kuar lpk ngn jantan mcm kau mlm2 cmni lalalala

4) What do you like about me?
YR :err rasenye takde apa yang aku suke kat kau lalalal~~

5) I want you to say that I am pretty/handsome and you like me soooooooo much!
YR : Jujur eyh.. KAU MANG HODOH !!


If your enemy says : 

1) Hi bitch!
YR : asal panggil nama sendiri tu hahah.

2) You smell like shit!
YR : aku ke kau yg bau mcm 2.. kau 2 da mcm bau bangkai da aku rase lalala~~

3) What an ugly creature you are!
YR : ALHAMDULILLAH..kurniaan tuhan.salunye orang yang berckp cam 2 muke buruk kan


4) I am going to kick your ass in this race for sure.
YR : asal.. geram eyh lalalala.


If your annoying ex says : 

1) I still love you...
YR : Sumpah aku menyampah ngn kau.. time tinggal tak pikir plak cam tu

2) I know you still love me!
YR : NEVER!!

3) Please, come back with me honey/hubby...
YR :taknak lah..Menyampah grr

4) Please call me...
YR : ko ingt aku tokey kedai tpup ke ?

5) The break up hurt me so much...
YR : SUmpah aku menyampah dengar mcm 2.


If an annoying salesperson says : 

1) Wow! You are so pretty/handsome!
YR : U org yang kebrape dah ckp cm 2 lalalala.

2) Seriously, I used this product and I've changed!
YR : yeke.. mcm tade ape2 perubahan pon lalalala

3) We are giving a discount up to 50%!
YR : Takpelah..membazir tu kan amalan syaitan lalalala

4) This one is good sir/madam. Buy sir/madam. Buy...
YR : tanak lah (dengan muka tak bersalah.)

mangse yang akan ditag:

8 comments:

encore90 said...

ap2 aje la kamu neyh:)

NOOR FATIN said...

pjgnya. hakhak. :)

Nina Aziz said...

klo nina utk if annoying man minx no fon, msti jwab, sy ni anti handphone...

Budak Giler Cadbury said...

@encore90hahahha sebok la ang

Budak Giler Cadbury said...

@NOOR FATINhahahaha :)

Budak Giler Cadbury said...

@Nina Azizhahahha :)

AyinAyob said...

haha. gelak guling guling bace your feedback!

Budak Giler Cadbury said...

@AyinAyobhahaha :) thx sudi tag nina :)