Monday, December 24, 2012

Perak + Kelantan = ??



+


Credit pic from GOOGLE 



mood apakah yang menyinggah pada diriku ini ?? haha gilalah banyak nye aku update malam ni. mohon ampun pada yang follow kot2 lah nama aku je dok keluar kat dashboard korang kan .

Perak + Kelantan = ?? kenapa tanda soal pulak tu hehe ok sebenarnya gini. aku just nak cerita yang aku ni lahir kat PERAK tapi *ada tapinya ok...... parents aku orang KELANTAN. makanya aku ni orang apakah hehe 

tak kisah lah orang mana asalkan aku bangga jadi anak perak dan juga aku bangga mempunyai darah keturunan orang kelantan. budu weyh budu haha. cakap perak aku memang expert, pada yang kenal tahu lah sedalam dan sepekat manakah bahasa perak aku haha tapi bahasa kelantan aku kureng sikit sebabnya jarang2 balik sana jadinya payah lah nak berspeaking dengan sepupu kan. kadang2 aku balik sana aku cakap perak dorang cakap kelantan haa dah macam ayam cakap dengan itik lah hehe

ok tu je nak cite. babai . ^_^

No comments: