Monday, December 26, 2011

Dah Habis Lawa La tu !



hai :) annyeong :) oh memalam cenggini nak update pulak kan haih otak2 kenapa sekarang baru kau bagi idea. mata dah ngantuk sangat dah ni grrr . hah tengok la title entri tu garang tak haha. haaa mari sini nak bagitahu sebab musabab dan hal2 yang berkaitan dengan title di atas . 

korang rasa perempuan yang make-up tu lawa ke ? aku tak rasa macam tu pon. sejujurnye aku pon make-up jugak tapi tak lah setebal-tebal macam model2 yang cantik tu kan, errr jap cantik ke model tu ? tettttt pikir2 la sendiri. dah macam tepung gomak je aku tengok kalau make-up tebal2 tu tahu tak .

aku bukan nak kondem korang2 yang suka make-up ni, tak kisah pon sebenarnye tapi beragak la. tak payah la nak make-up tebal2 sampai dah takde rupa korang dah. yang aku peliknye budak2 hingusan pon dah pandai nak make-up melampau tu. aku yang dah agak berumur ni pon tak berapa tahu nak make-up, pakai eyeliner je pon aku expert haha .

cuba lah simpan muka korang time nak kahwin nanti, haaa baru lah best. nanti kalau orang dah biasa tengok korang pakai make-up time kahwin takde seri baru tahu haih (ok petua sendiri). lagipon muka orang yang kuat make-up ni cepat nampak tua. mak aku pon cakap macam tu. lagi2 budak2 kan. kulit muka tak berapa matang lagi dah pandai nak make-up tebal2. jangan la adik2. tak payah make-up pon lawa je tau. natural beauty lagi lawa. 

nak tahu kenapa aku bising pasal make-up ni, tadi aku pegi kedai aku nampak budak pakai make-up tebal gile sedangkan nak ke kedai beli gula je. motif die pakai mekap tebal2 =.= kesian aku tengok kau dik. muda2 dah nampak tua. okbai hahaha

time gua LI , muka gua tetap free takde make-up. ni kira
masuk alam pekerjaan ok. gua pegi kolej pon takde masa
gua nak make-up haha

No comments: