Tuesday, December 27, 2011

Ketumbit sangat tak cool



hai semua. dalam keadaan menahan sakit dan nak marah aku mengagahkan diri yang tak berapa nak gagah ni menhapdate blog yang semakin lama semakin sepi tanpa entri terbaru kerana ketiadaan idea di kepala yang comel ini. oh panjangnya mukadimah aku kan.

korang tahu tak KETUMBIT tu apa ? ketumbit ni terjadi kerana kelopak mata mempunyai kelenjar-kelenjar yang menghasilkan minyak, membantu melembapkan permukaan hadapan bola mata. Kelenjar ini kadang2 boleh menyebabkan terkena jangkitan dan menyebabkan bisul kecil muncul yang juga dikenali sebagai KETUMBIT. 

ini lah rupenye kalau kena ketumbit tapi mata aku tak teruk lagi la.

tapi kalau teruk takde lah sampai macam ni kan muahahahaha takot aku tengok
panjang kan penerangan yang aku copy paste dari GOOGLE . seperti biasa dah tu hehe sumpah sakit mata aku sekarang. rasa nak marah orang je sebab sakit kan. haih ok lah rasa nak tido la pulak. babai 

6 comments:

Halimatun Sa'adiah said...

selain tu ketumbit juga bpunca drpd aktvt mgintai org mand

Noor Fatin said...

waaa pasai apa ada jari keluar kat mata..wuuu

haaa intai org mandi ye. hik hik

Saya Nina Syakira said...

@Halimatun Sa'adiah yups thats y pelik even x ngintai pon kena ketumbit ni apa cerrr

Saya Nina Syakira said...

@NOOR FATIN haha seram kan kan gambar tu . x pon kak. sebab tu geram mcm ne bole kena

::FAIZ:: said...

kalau kena ni, mmg sengsara

Saya Nina Syakira said...

@::FAIZ FARISH:: yeah memang pon dan aku tengah sensara la ni hehe