Friday, December 30, 2011

2011 bakal melabuhkan tirai




lagi sehari kita akan melangkah ke tahun baru 2012. maksudnya kita tua lagi setahun hehe hmm macam mana azam korang tahun lepas ? dah terlaksana ke belum. sejujurnye azam tahun 2011 aku banyak yang tercapai. alhamdulillah. tahun 2012 aku still akan simpan azam baru dan berharap azam tersebut akan tercapai amin.

AZAM TAHUN 2011
~ nak keje dan dapatkan duit untuk beli apa yang aku nak hahaha
~nak jadi anak yang baik dan solehah lebih dari tahun 2010
~ nak camera dslr canon la plzzz hee
~nak tukar fon sebab fon dah ta seronok da rosak hee
~nak cari teman hidup *blushing

ok yang ni azam aku tahun lepas. antara yang dah terlaksana ialah yang nombor 2 sebab tahun ni aku dah jarang tinggal solat sebelum ni aku celap celup je, lebih mendengar kata mak dan jarang sentap dengan mak hehe yang nombor 3 pon dah terlaksana sebab aku dah dapat canon aku . yang nombor 4 pon dah jugak sebab aku dah tukar fon aku aku ambik c3. yang last dan 1st masih belom terlaksana :)

so now untuk azam tahun 2012 pulak
AZAM TAHUN 2012

~ nak cari kerja , nak cari duit, nak bantu mak abah dan nak beli sesuatu guna duit sendiri

~ nak menjadi insan yang lebih baik dari sekarang

~ nak tukar telefon sebab dah bosan pakai c3

~ searching for love and nak serious relationship ( hamek kau haha)

rasanya buat masa ni ini je yang ada dalam fikiran yang lain tak muncul lagi haha ok lah. selamat tahun baru semua. tingkatkan iman korang ok :)



No comments: