Friday, July 29, 2011

Aku nak pegi HAJI !

assalamualaikum dan hai :) wahh dah macam rancangan MALAYSIA HARI ESOK je kan hee
hah aku dah nak pegi haji korang bile lagi ( ciss takbur sgt aku memang tak sampai la jawabnye kan) hahaha ok korang kena tipu lagi sebenarnye ini yang aku nak tunjuk ni


cube tgk keyword yang atas sekali hahahaha ramai pulak tu haish heheheh petanda aku dah nak jadi HAJAH ke LOL hahaha ok.. ok anyeonghi jumuseyo ^^

4 comments:

Muhd Fadil said...

simpan impian nak pi sana ye. hehe

Aien Najib said...

HAHAHAHA .amin :)

Budak Giler Cadbury said...

@Muhd Fadil heheheh mseti simpan .. dah cukup duet bole pegi :)

Budak Giler Cadbury said...

@Aien Najib thanks syg