Wednesday, June 15, 2011

Jiwa Kacau


sejujurnya aku tertekan sekarang ni .
AKU NAK KEJE .
dah bosan sangat duduk dekat rumah .
bila dah bosan duduk dekat rumah mula lah asyik nak marah orang je .
ada je yang tak kena kat mata aku .
boleh kata setiap hari aku cari keje .
SUMPAH AKU TERTEKAN .


NAK LARI RUMAH BOLEH pfftttt =.=

14 comments:

Aien Najib said...

-.-' dulu keje kepsi leklok lari .lalalala ~ meh keje kat umah aku ,jage aku .smpai bulan 9 je :p

Budak Giler Cadbury said...

@Aien Najib hahha keje kepsi lagi buatkan aku tertekan tau x

Cik Ainie Lalola said...

sama la kita ye...

Aien Najib said...

apahal ?ade abam ben ?HAHAHA .suke aku je komen cmni .jgn publish !

Budak Giler Cadbury said...

@Cik Ainie Lalola kan ?? hmm

Budak Giler Cadbury said...

@Aien Najib alamak dah terpublish hahaha

syakirah samat said...

hahaha..sama ngn sha lah nina.dok umah belaja kete jerp.hehehe..
sabar2 :)

Budak Giler Cadbury said...

@syakirah samat heee at least ad jugak aktvt kan blaja kete nina da dpat lesen taley la na blaja kete =='

nini syuffina jalil said...

woi relax lah, ape ni ?
chill babe :)

Budak Giler Cadbury said...

@nini syuffina jalil gua taley na chill da ni hahahah sian kan =='

Cik Ainie Lalola said...

pd hal mak da suh cari keje...
aku yg mls..
hahahax

emieysandra said...

sabar2..rezeki mesti ade utk awk~

Budak Giler Cadbury said...

@Cik Ainie Lalola hahaha so pegi la cari

Budak Giler Cadbury said...

@emieysandra thanks yar :) i hope so