Saturday, March 19, 2011

Aku Nak Marah Ni ~~

assalamualaikum ...
ok entri pendek je ni.. aku nak marah ni.. kenapa aku tak dapat tengok bulan yang sebok diuar-uarkan tu ...
kat sini baru lepas hujan so aku tak dapat tengok ... bulan kena lindung dengan awan.. ok sedey sebentar =='

pada sesiapa yang tau pasal bulan ni , ce citer ce citer kat aku.. aku tak faham lagi ni.. agak lambat dapat berita la aku ni kan =.= tolong lah bagitau .. pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee (ha panjang kan) aku sayang la pada sape2 yang tolong terangkan kat aku...

KASIK KISS KAT KORANG hahahahahah GATAL JAP

macam ni ke rupa bulan tu weyh =='

ke mcm ni bentuk nye hahahah 


16 comments:

++erienalito++ said...

a'ah..kat cnie pun bru lps hujan..tk dpt tgk~

Budak Giler Cadbury said...

@ erienalito kan .. nak jgk tgk sedey tol :(

yayalya said...

yaya pon xdpt tgkk.cr juga bulan tu tp xder huhuhu

storyfromme said...

tak dapat tengok jugak sebab tengah hujan kat sini :(

Budak Giler Cadbury said...

@yayalya tulah ... tapi nian ta faham knp dgn bulan tu =='

Budak Giler Cadbury said...

@storyfromme tu la jeles lak ada yg bole tgk hee

lavender harum wangi said...

aku tgk bulan cam biasa je~

Budak Giler Cadbury said...

@lavender harum wangi apa mslh ngn bulan 2

bintangbiasa said...

bulan besar n terang giler2 td :)
comeyl

Budak Giler Cadbury said...

@bintangbiasa ala nak tgk gak :(

marshmallow said...

bulan? kenapa dgn bulan? kenapa saya tak tahu pape pun. HEHE dduk dlm hutan betul lah saya ni =.='

+d.O.Y.A.h+ said...

aku pun tak sure,
semalam aku tgk kul3 pagi.
warna putih jelah. tp sronoklak tgk bulan sama goku. ekekek

Cik Rimau said...

supermoon tu ek?? cik rimau pon xdpt.. sini hujan malam td.. huhu

saperakue said...

weh aku pun x dapat tgk~~ dilindungi bangunan2 =_=!

Axieana Yumi Life said...

bln apa??
x tau pun..
kt sini asikujan ajer bln pun x nmpk
huhuhu

XIX Dragunov said...

kat umah aku hujan...skejap ade bulan, kejap x de sebab kene lindung awan...tapi aku takde la nampak besar ke ape