Monday, October 31, 2011

Luahan Hati ✿

assalamualaikum to all my readers..
btw now nak greet apa ye, good morning or good night.. phewww ~~ why hah mata tak mengantuk lagi. geram ya amat la citer die.. jam dah nak menuju pukul 3.30 tapi habuk pon tadak kan ( tetibe masuk pasal habuk pasal apa ntah) 

dah lama sangat aku tak update blog kan.. errr maksud aku mengupdate blog dengan sepenuh jiwa dan raga aku ni.. tambah pulak busy dengan kerja kan.. hmm tapi takpe next week is my last day untuk keja.. dah tak larat nak tampung letih badan sampai aku asyik sakit je.. dengan persekitaran kerja yang buat aku tension lagi.. huh fed-up aku.. betul la kata orang-orang ( errr bukan yang kat tengah sawah tu ye ) pressure keje ni memang susah nak tahan.. kalau kite kuat baru dapat tangani.. aku bukan tak dapat tangani tapi tekanan keje aku terlampau kuat hmmmmm so dari aku susah2 nak menyeksa diri better aku berenti kan.. cari keje lain .. heeee 


aku dah tak larat nak jaga hati orang lain.. diorang bukan nak jaga hati aku pon kan. so abaikan la buat sementara waktu hati2 yang nak dijaga,. silalah suruh orang lain jagakan hati anda :)


p/s : tak sabar tggu 4 hari bulan sbb last keje time tu 

No comments: