Tuesday, February 22, 2011

Kenangan Terindah :(


kenangan kau dan aku tak akan aku lupe sampai bila- bila..
kau pernah menyeri hidupku suatu masa dahulu..
kau telah banyak memberikan aku kebahagiaan dan kegembiraan sepanjang engkau bersamaku..
kau bersama aku dikala aku senang, dikalaku susah, juga dikalaku kesedihan..

kau sukar untuk mengecewakan hati aku kerana engkau telah berjanji akan menyayangiku seikhlas hati...
tapi semua itu hanya sementara ..
TUHAN lebih menyayangi mu daripada ku..
biarpun engkau sudah tiada..
kau tetap di dalam hati dan fikiran aku sayang ..
aku sentiasa mendoakan kamu semoga engkau aman di sana..

lagu ini merupakan lagu terakhir yang engkau tujukan padaku..
akan ku hayati bait-bait lagu ini dan mengandaikan engkau yang menyanyikannya untukku..
ku mahu kau tahu bahawa sukar untukku mencari penganti yang sama seperti mu..
tapi aku juga mahu kau tahu sejauh mana pun kau pergi
kau sentiasa berada di dalam hatiku sampai bila2..

AL-FATIHAH untuk ARWAH SYED :( 
by merindui syed.. 

(minta maaf kalau kalian yang membaca terasa geli dengan entri ini.. ini sekadar luahan hati nina .. assalamualaikum )

21 comments:

Awal Ashaari said...

Jangan la sedih~ ABANG kan ada~ meooowww~ >,<

Saya Nina Syakira said...

@Awal Ashaari hehehe thx ika :)

Maya Karam said...

Sabar lah , semoga arwah ditempatkan di kalagan yang soleh

- nak perli ika

Saya Nina Syakira said...

@Maya Karam thx amiey :)

ayu cheese cake said...

siapa arwah syed ? :) em al-fatihah juga untuk dia.

doyah said...

alfatihah. uhm. syahdu jap.

Unknown said...

sabar eh yang. you know what. aku nangis bace entry ni. i bet die pun sangat sangat happy ngan kau :) sabar eh yang.

saperakue said...

al-fatihah untuk arwah syed..

::FAIZ:: said...

Lagu tu Touchingkan? Semoga arwah ditempatkan bersama org2 yg beriman. amin

Saya Nina Syakira said...

@ayu cheese cake arwah tu someone yang nina pernah syg :)

Saya Nina Syakira said...

@ d.O.Y.A.h thx doyah

Saya Nina Syakira said...

@AyinAyob hehehe thx ayin .. i hope so

Saya Nina Syakira said...

@saperakue thx tyhah

Saya Nina Syakira said...

@::FAIZ FARISH:: sgt touching -.-

Schubert Serenade said...

he will missing u more in heaven!!aww..sweett...adddooii bab2 terkenang ni yang payah ni!!:))

b strong:p
al-fatihah^_*

Dda Ly said...

al fatihah jugak wat arwah...be strong ok? :)

jemput ke rumah,
http://laydie-dda.blogspot.com

keep in touch ok? ♥♥♥

aRaN said...

b stronggggg nina......

Saya Nina Syakira said...

@Dda Ly thx dda :) ok nnt nina singgah ye syg

Saya Nina Syakira said...

@aRaN
ok aran .. nina cuba :) thx ye

::nuRuLaDHar:: said...

so tacing!! sob2...bykkan saba k.. we all here 4 u dear..b strong!! =)

Halimatun Sa'adiah said...

xkeso pn wat entri jiwengs cmni...
xslh kenang baalik org yg da x de tp jgn smpai seksa diri tu...