Sunday, December 15, 2013

Banglo Seksyen 2 Full Movie

memandangkan besok adalah cuti bagi aku yang berkerja sendiri ni maka harini adalah hari menghabiskan masa melayan movie-movie yang enak gedebom gedebas le hehe baru je kejap tadi aku layan cerita banglo seksyen 2 . Walaupun aku tahu itu bukanlah banglo yang sebenar seperti cerita asalnya tapi boleh tahanlah seram ceritanya *orang penakut macam aku ni yang tak seram boleh jadi seram 
Gambar dari filem 

aku tengok online je pon. Google sajalah. Segalanya dihujung jari anda {iklan sebentar} haha . kalau kamuorang nak tengok juga tanpa perlu menunggu ulangan siaran di astro anda boleh la klik link di bawah

ini mungkin rumah sebenar, tak tahu la betul ke tak

klik tau. ha udahlah. tu je nak share dengan korang. babai uolsss 

2 comments:

Amoi Farah said...

Thanks teringin nak tengok tapi bila bukak tv tak ada...(Siang berani tengok malam takut huhuhuuhu)

Saya Nina Syakira said...

@Amoi Farah haha sama la. nina pon tgk siang juga . tq visit ye