Thursday, December 12, 2013

12/12/2013

12/12/2013
Genap sudah 5 tahun awak pergi,
Meninggalkan saya,keluarga dan teman2.
12/12/2013
5 tahun yang lepas, saya menerima berita bahawa sahabat dan juga orang yang saya sayang telah pergi dari saya untuk selamanya. Hanya Allah yang tahu betapa sedihnya saya ketika itu. Tapi saya redha kerana Allah lebih sayangkan awak. Tenanglah disana sahabatku. 
12/12/2013 
Hanya satu yang ingin saya katakan, 
Sesungguhnya saya tidak pernah melupakan awak dan insyaallah saya akan sematkan segala kenangan kita dalam hati saya sampai bila-bila. Saya sentiasa doakan kesejahteraan awak di alam sana. 
12/12/2013
Dan yang paling pasti, susah untuk saya jumpa seseorang yang sangat memahami, yang sangat menjaga saya dan yang sangat mengambil peduli macam mana awak buat. Ya Allah sungguh saya rindukan awak. 
Tenanglah kamu disana SMA. Jenguklah aku, muncullah dalam mimpiku. Sayang awawak sampai bila-bila. Al - Fatihah 

No comments: