Thursday, April 25, 2013

Saya Adalah Pengedar Shaklee Yang Sah


Saya adalah pengedar sah Shakleee (ID 912875) di area Kampar, Perak. 
Jika anda perlukan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, IBU MENGANDUNG, BERPANTANG, MASALAH BERAT BADAN ,KESUBURAN , ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, KEINTIMAN, KECANTIKAN dan sebagainya anda boleh:

♥ PM : Nina Syakira
♥ Email: ninasyakira@yahoo.com
♥ whatsapp/sms/call : 012-5796961
♥ Web : ninacadbury.blogspot.com

Anda boleh hubungi saya untuk mendapatkan vitamin keluarga anda dgn FREE DELIVERY dikawasan dinyatakan. Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Poslaju/Skynet juga boleh diaturkan.


sila lawat fanpage saya SihatCantik Shoppe

4 comments:

syaz rini said...

vit- c 500 mg ada stok x lg??hee

Budak Giler Cadbury said...

@syaz rini buat masa ni xd lg awak. vit-c mmg xd stok

need said...

ni bole cod area kampar ke?

Budak Giler Cadbury said...

@need yup2 boleh just msj saya nnt boleh deal lah nk jumpa kt mna