Monday, September 3, 2012

Eid 2012

yup aku tahu cerita bab raya ni memang dah basi tapi ini je waktu terluang yang aku ada untuk aku hapdate blog yang dah lama terbiar dengan sawang dah memenuhi segenap ruang blog ni . wahh kata-kata bermadah gitu. ok sebelum tu aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua pengunjung blog aku. mohon ampun dan maaf sekiranya ada penulisan dalam blog ni yang membuatkan sesape terasa hati . 
ok kisah raya aku ni ada 3 bahagian. yang pertama ni aku nak story masa raya pertama haritu. punya la busy hari raya pertama haritu sampaikan aku tak sempat nak snap gambar bebanyak. bangun je tido terus mandi sunat hari raya lepastu terus tolong mak kat dapur. menu makanan time hari raya pertama haritu nasik dagang, ketupat, lemang, rendang ayam, kuah kacang dan lontong. ok kat bawah ni gambar time hari raya pertama 
my family 

mak, saya dan abang saya 

busy melayan tetamu
abang kembar saya .




ok tu cerita bab pertama time hari raya pertama kan. sekarang aku nak citer time aku pegi beraya dengan schoolmates aku. hari raya yang keberapa pon aku tak ingat terum betul aku ni hahaha. ok actually kami just plan nak pegi beraya umah cikgu kelas kami Puan Saripah Norini tapi last-last lepas balik beraya dari rumah cikgu mereka2 ajak pegi serbu umah kawan2 yang bakal menjadi mangsa haha nasib baik lah kami serbu umah dorang yang memang ada kat umah kan haha seronok sangat time ni. dah lama tak jumpa kawan2 kan hee kami beraya dari pukul 2 petang sampai 11 malam. wow!



makin lama makin besar semuanya haha
kawan-kawan
muka letih dah semuanya 
The Girls



ok then setel dah story bab beraya dengan kawan-kawan2 kan. yang bab ketiga ni aku nak cerita time aku buat open house untuk kawan-kawan haritu. alhamdulillah plan yang dirancang tiba-tiba berjalan dengan lancar. semua makanan habis sebab tak sangka ramai jugak yang datang. thanks guys 

classmates 5SSK
aku, ecah, lynn
kegemukan gua yang jeles terpancar disitu. damn!
semua memang kaki bergambar so jangan tanya la kenapa asyik gambar kami je
cik dLa kata "manja je rope pegang2 tangan haha"
gadis dan bunga mungkin.lulz~
mak dengan bakal besan die. psst bakal kakak ipar saya yang baju biru tu :)





so berakhir la sudah entry raya saya. panjang dan banyak gambar hahahah lantakkan. gian woooooooo nak hapdate pepanjang gini hikhik

No comments: