Wednesday, July 11, 2012

Lagi Sekali



 haii :) haaa tengok boo aku dah lambai2 kat korang. mohon korang lambai dia balik hehe hah title entry aku dah macam title untuk filem pulak. wahhhh gitu kan! apa ntah mood aku harini belambak je masa dan idea nak update blog buruk ni *psst aku dah bosan la layout yang sama je grrrrr

hah sekali lagi yang dibincangkan *dah macam lecturer aku terangkan topik study je* ok SEKALI LAGI yang aku maksudkan tu adalah jeng jeng jeng hahahah esok aku ada interview dekat MENARA MAYBANK tempat kerja lama aku tu. 
 
almaklumlah aku pekerja contract so contract yang lepas dah abis sekarang dipanggil interview untuk position lain pulak lulz~ malas sebenarnya tapi mak aku beria suruh pergi. taknak hampakan harapan dia aku pun pergi la. so guys wish me luck yar ^^ nak tido dah ni. babai

No comments: