Wednesday, February 22, 2012

sepanjang bergelar penganggur

budak yang aku jaga sekarang
homemade kari ayam aku buat
homemade sup ayam aku buat
Yep tajuk agak mengada tapi apakan daya..daripada biarkan blog ni berhabuk baik aku teruskan niat nak update ni kan..back to topic yep officially sekarang sememangnye status aku adalah seorang penganggu. Cerite die sekarang sepanjang aku tak keje ni aku banyak belajar benda baru.

First,congratulate to me sebab aku dah jadi babyitter sekarang huhu ambik alih dari my mum ok. Ringan sikit beban die kan..

Dan juga,ini sangat bangga bagi aku sebab aku dah pandai masak sekarang.so sweet haha yes aku mybe dah tua utk belajar masak tp at least aku nak jugak belajar kan..orang yang dah kawen pun belum tentu pandai masak kn huhu

Kesimpulannya,even aku tak keje tapi aku dapat belajar banyak benda baru dan juga dapat membesarkan badan dengan jayanya haha LOL!

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

Hakeem Yusof said...

hah dah boleh kawin dah camni

Saya Nina Syakira said...

@Hakeem Yusof hahaha pandai la kau. bak mai calon kat aku sorang