Sunday, December 25, 2011

Mari Jemput Singgah !




actually saya agak terkejut sebab still ada yang komen dekat entry aku nak promote blog tu. dah abis lama dah tu sayang oiii. takpelah sebab korang dah tinggal link akk buat jugak lah ok. ouh btw thanks jugak sebab follow. mari lah anda semua singgah blog mereka berdua ni ok :)



http://izzah-choco.blogspot.com/
maybe die minat k-pop and mesti hard fan of KHJ :) blog die ni aku kategorikan as a personal blog sebab entry sume kisah diri die je :) blog die pon comel je kaler blue gitu haha



http://adfaqasya.blogspot.com/
blog si manis ni pon aku kategorikan sebagai personal blog jugak sebab die cerita pasal diri die and pasal sekeliling die jugak :) ahh btw dik akak rasa tulisan tu tak sesuai la. better buat tulisan biasa mungkin lagi menarik :) just bagi pendapat sahaja . ok :)

6 comments:

Anonymous said...

:D suke yg first tuuu <3

Anonymous said...

akak, pomot la blog adik skali.

Izzah Humaira said...

Akk ! thnks a lot , hehe ! btw sy dh pomote blog akk blik :DD

Saya Nina Syakira said...

@Aien Najib aku suka kau haha

Saya Nina Syakira said...

@meLLy! jangan nak adik sgt hahaha

Saya Nina Syakira said...

@Izzah Humaira ok :)