Friday, December 23, 2011

Happy Birthday Cik Putih



Bufday girl

24/12/2011 genap umur awk ++++ . terima kasih sebab sudi menjadi sahabat, teman, kakak, adik, pendengar setia, penasihat sejati, penyejuk hati dan macam2 lagi selama kita menadi sahabat.

titik tolak persahabatan kita bermula di KakiBlogger. kat situ kita kenal dan menjadi rapat. walaupun kita takde rezeki untuk berjumpa tapi saya harap awak akan tunggu masa yang sesuai dan waktu tu mesti kita jumpa.

sempena hari lahir anda ni saya buat special entri sepertimana saya buat padan rakan2 terapat saya termasuk awak sebab saya nak bagitahu kat semua yang membaca, berkawan ni tiada batasan. macam kita and rakan2 yang lain bertemu dan bersahabat cuma dari FACEBOOK. 



pesanan saya : 

# saya nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR yang ke berapa saya taknak mention sebab itu rahsia antara kita. semoga awak murah rezeki dan cepat naik pelamin. aummmmm >.<
# terima kasih sebab sentiasa bersama saya tak kira time happy, sedih atau pon susah.
# terima kasih menjadi rakan, sahabat, adik, emak, kakak dan pendengar setia saya :) 
# dan saya nak awak tahu yang saya sayang kat awak Amiey.
# saya sentiasa dengan awak jugak walaupon time susah atau senang :)

p/s : hadiah nanti saya pos ok. just pm me ur address ok :)

1 comment:

Noraien said...

happy birthday cik putih .

moga panjang umo n murah rezeki yea ;)