Monday, December 12, 2011

12/12 Genap 3 Tahun Awak Pegi





harini genap sudah 3 tahun awak pergi dari sisi keluarga awak, kawan-kawan awak dan jugak saya selama-lamanya. AL-FATIHAH dari saya untuk awak. semoga awak tenang kat sana. saya sentiasa ingat awak walaupun awak dah takde lagi kat dunia ni. 

sepanjang 3 tahun awak pergi ni tak penah sekali pun saya lupa kat awak sebab pada saya awak adalah seorang sahabat, teman, dan kekasih yang memahami. tapi umur awak tak panjang. Allah lebih sayangkan awak. walaupun pada mulanya susah untuk saya terima ketentuan Tuhan tapi saya tahu sampai bile2 pon takdir ni tak berubah. 

terima kasih sebab selama hampir 4 tahun saya berkawan dengan awak, awak sudi melayan kerenah saya hinggalah masa hari2 terakhir awak sebelum awak pergi tinggalkan saya sampai bila-bila. saya tak marah pon awak sebab awak tak bagi tau awak sakit apa haritu sebab adik awak dah tolong explainkan untuk awak <3

akhir kata dari saya, saya akan ingat awak sampai bila2 sebab awak adalah salah satu kenangan yang terindah dalam hidup saya. semoga awak tenang di alam sana . AL-FATIHAH ~


24 comments:

Hakeem Yusof said...

al fatihah

Fazilah Yayang said...

alfatihah .

Budak Giler Cadbury said...

@Hakeem Yusof thanks akem :')

Budak Giler Cadbury said...

@Fazilah Yayang terima kasih :')

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

alfatihah.. hope die ditempatkan dikalangan org mukminin.. kita yang hidup ne perlu trus kan perjuangan kn.. jgn terus meratapi benda yg lepas

yuyunk said...

al - fatihah
semoga dy ditempatkan dikalangan orang2 beriman.. aminn

Budak Giler Cadbury said...

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine thanks :') yup2 kita yg masih hidup mmg kne teruskan hidup tapi nina takkan pernah lupe die sampai bile2

Budak Giler Cadbury said...

@yuyunk aminn. thanks ye :)

meLLy! said...

:'( sebab ni ke ko still tak cari penggantinya ? :(

Budak Giler Cadbury said...

@meLLy! ak pon tak pasti yunx :(

Nadiaa said...

Al-fatihah. semoga awak tabah menghadapinya.

Arikal Razali said...

Alfatihah . sabar ye :')

ayu cheese cake said...

Al-fatihah :')

::FAIZ FARISH:: said...

setiap yg hdp pasti akan mati

Budak Giler Cadbury said...

@Nadiaa terima kasih :) saya cuba utk tabah la awak :)

Budak Giler Cadbury said...

@Arikal Razali ye :) terima kasih

Budak Giler Cadbury said...

@ayu cheese cake thanks ayu :')

Budak Giler Cadbury said...

@::FAIZ FARISH:: yups itu dah perjanjian. kita yang hidup ni kena la teruskan hidup dengan perbanyakkan ibadah

syaz rini said...

al-fatihah...

Budak Giler Cadbury said...

@syaz rini terima kasih :')

Si Gendut Yang Comel said...

al-Fatihah..
sedihnye.. :(

Budak Giler Cadbury said...

@Si Gendut Yang Comel eyh tukar nama dah awk =.= xmo la sedey nnt sy sedey jugak

Syira Rara said...

al-fatihah..
sy baru je follow ur blog..n if u dont mind pliss singgah2 la my blog n follow (^_^)..blh share cerita

Budak Giler Cadbury said...

@Syira Rarathanks ye :) insyaallah kalau tenet ok sy singgah la :)