Thursday, September 15, 2011

Mana Hilang Weyh ~~

assalamualaikum , annyeong haseyo .. 
sihat ke korang sume weyh.. aku start dari raya sampai sekarang tak berapa nak sihat .. dengan kerana itu lah blog ni aku abaikan dengan agak lama sampai berhabuk kan.. kesian die.. semalam nak update blog tetibe pulak boleh keracunan makanan muntah tak henti2 nak tengok laptop pon dah naik pening.. haih penyakit2 nyah kau dari aku sekarang ( cewahhh over pulak aku memalam ni)


macam mana raya tahun ni ? best tak .. erm aku ?? sejujurnye aku tak rasa sangat nak beraya tahun ni sebab aku kerja.. takde cuti.. 2 minggu raya langsung takde cuti kot.. hmmm sian kan.. tapi takpe ade jugak beraya umah kawan2 sekerja tapi tu pon raya malam2 buta la sebab abis keje dah pukul bape kan.. sian kot aku dah nak abis raya baru sibuk nak cerita pasal raya kan tsk tsk sian2 .. hehehe


korang2 mesti bosan kan baca entry aku.. takde apa pon saja je nak cerita ke mana aku menghilang tanpa khabar pastu sebab apa aku dah lama tak update blog.. sebab nye seperti di atas la faktor kesihatan dan faktor kesibukan berkerja.. ok babai hehehe

1 comment:

arituarini said...

ptt la lama tk nampak..