Thursday, August 18, 2011

Sekali MEMBAWA Padah


assalamualaikum :)
korang pernah kecewa ? aku pernah .. kenapa aku cakap pasal ni .. takda apa pon cuma nak kongsi dengan korang semua.. sekali kita dah kecewa susah nak ubat rasa kecewa tu.. itu yang terjadi kat aku sekarang.. susah untuk aku buka hati untuk terima seorang lelaki bergelar kekasih.. aku tahu dalam setiap perhubungan mesti ada yang tak kesampaian cuma kali ni betul2 buat aku kecewa mungkin sebab aku sayang kat 'orang' tu..


sebab musabab kenapa aku dengan 'orang' tu tak tahan lama mungkin salah aku atau mungkin salah dua2 itu aku tak pasti.. aku cuba menjadi yang terbaik dan bila dah kecewa susah aku nak ubat hati aku.. ok mungkin agak jiwang entry malam ni mintak maaf ye kawan2.. kadang2 bila tengok orang sebok dok update pegi dating sana sini dengan bf aku jeles tapi aku tak pulak rasa nak macam tu jugak.. 


OH HATI !! sembuhlah.. doakan aku berjaya sembuhkan hati yang sudah cukup terluka ni :) aku cuba senyum tapi dalam hati tak siapa yang nampak kan.. so pada korang2 yang ada kekasih tu jaga sebaik mungkin.. hargai apa saja yang dorang buat.. susah senang kongsi sama2.. itu penting.. jgn pentingkan diri sendiri je .. 


GOODNYTE ~~ jaljaeyo <3 


p/s : tetibe teringat kisah lama adoii hahaha

20 comments:

Cik Ainie Lalola said...

:)

~Anis Aisyah~ said...

sabar k syg. same situation. kuat k nina! anda minum milo, klo k.anis bole, knp tidak anda. love u!

Anonymous said...

nina sayang tabah kan ? nanti aku suh nickhun masuk meminang. ok?

Saya Nina Syakira said...

@Cik Ainie Lalola senyum utk ?

Saya Nina Syakira said...

@~Anis Aisyah~ hehehe ok thanks :) love you too

Saya Nina Syakira said...

@meLLy! aku tabah syg cume terimbas kembali hehehe

Mr.41 said...

satu hari 6t jumpe la tu.....=.='

Null said...

Bila teringat kebali tu yg perit nk rak tu.. haishhh~
sama la.. huhu..

tp dr situ kita leh dpt pngajran.. ;)

Saya Nina Syakira said...

@azuha rahimi hehehe mungkin la kan :)

Saya Nina Syakira said...

@NazirahEhsan sangat perit kan :') yups jadikan pengajaran

Cik Ainie Lalola said...

sbb lola penah merasai & sedang merasainya sekarang... :)

Saya Nina Syakira said...

@Cik Ainie Lalola perit kn :)

Cik Ainie Lalola said...

memang perit..sakit sangat..luka di jari dapat dilihat tapi luka di hati siapa yg tahu.. :)

Saya Nina Syakira said...

@Cik Ainie Lalola yups.. sapa yg penah rasa je tau apa yg nina rasa skrg

Unknown said...

nina sayang.bende nie bese sangat da kat aku.berendam air mata macam orang bodoh tu pun da sinonim sangat.haha :)
aku penah kene tinggal malam raya.peritnya Allah je yang tahu.sampai skang aku still mencari cara nak maafkan lelaki tu walau dia kata ktorang break untuk kebaikan.
pape pun berdoalah.Allah lebih mengetahui :D

Anonymous said...

<--- terima baik buruk dia .manusia berubah .peluang untuk semua org tu perlu ada nina :)

Saya Nina Syakira said...

@bieha-chan :) aku memang dah maafkan die.. cume hati aku yg sakit ni ssh nak ubat .. ambil masa weyh.. setahun lebih da ni

Saya Nina Syakira said...

@Aien Najib hmm entahla ain.. ak pon taktau

ariph™ said...

=)
susah senang kongsi sama2..

Saya Nina Syakira said...

@ariph™ itu sudah semestinya kan :)