Sunday, August 21, 2011

Happy Birthday Gepreng ♥

assalamualaikum :)
today 21st August 2011 maksudnye genap 20 tahun umur gepreng aku (psst gepreng tu mksud die girlfrenz ok) comel kan gepreng sy ^^ well i love her so much ♥ and aku bersyukur sangat dapat menjadi salah seorang teman rapat die sebab die sangat baik ..


usia perkenalan kami baru je kot.. aku kenal die dalam tahun ni jugak ^^ dari FACEBOOK and dah dua kali jumpa.. semenjak jumpa kami jadi rapat sampai sekarang .. tapi sekarang aku keja so dah jarang dapat luangkan masa dengan die :( sory tak berniat ok ..
so hari ni aku na buat special wish kat die untuk bufday die yang ke - 20.. sweet 20 


♥ HAPPY BIRTHDAY QILA SYG .. wish u gudluck and success in ur career and may ALLAH bless you and your family dear ( speaking tu hehe)

♥ thanks sebab jadi kawan i and thanks sebab sudi layan i yang berperangai tak berapa nak matang ni ye syg hehehe

♥ anda adalah sahabat, kawan, adik, kakak and gepreng sy.. sila jangan curang hehehe

♥ i mintak maaf sebab sekarang i da jrg contact u.. tu bukan sebab i lupe u tapi sebab i busy dengan keja :( hope u faham..

♥ hadiah tunggu i dapat gaji ok..

♥ and i hope sangat2 persahabatan kita kekal sampai i dah takde lagi kat dunia ni .. ILOVEYOU QILA

first time kite jumpa 

second time kite jumpa 
p/s : sy syg die sebab die terima saya seadanya dan bole terima segala kekurangan yang ada pada sy ^^

6 comments:

meLLy! said...

bila tah awak nak sayang saya macam awak syg qilot. sob sob. (sambil layan lagu terasing -sudirman)

lavender harum wangi said...

owh 20 ke? ingatkan baya-baya aku je. lulz~ btw, hepi bufday Qilot :)

Budak Giler Cadbury said...

@meLLy! ala jgn la sentap yunx -.-

Budak Giler Cadbury said...

@lavender harum wangi a'ah die muda setaun dr aku ehhehe

EzyFibre said...

friend last forever la katakan.. hope kekal lama k...

Budak Giler Cadbury said...

@EzyFibre heheh thanks :)