Saturday, July 30, 2011

Tora Datang Lagi ! ^^

assalamualaikum :) hai2 korang2 yang tengah baca netry kat blog buruk ni. sihat tak ? err aku sihat tapi tangan sakit belah kiri ni sebab tadi pegi cucuk TAB untuk masuk keje kat KFC. nak nangis bole tak uwaaaaaa hehehe tadi pegi TESCO jap hantar borang cucuk kat KFC and diorang kata maybe hari isnin baru start keje. means aku start keje 1 Ramadhan la kan. haih kuatkan la iman aku time aku keje nanti hahaha 

akhirnye RAMADHAN yang mulia dah datang balik ^^ so happy sebab setahun sekali je kan kita alami bulan RAMADHAN ni. semoga RAMADHAN kali ni membawa lebih banyak kenangan dan kesejahteraan dalam hidup aku dan jugak korang semua. SELAMAT BERPUASA diucapkan kepada semua yang baca entry ni :) tamau gaduh2 tau. sesape yang ada gaduh2 tu silalah berbaik ok :) bagi LELAKI silalah berpuasa penuh ye kami orang pempuan ni ada excuse. ok lak malas lah nak type panjang2.. see u in the next entry :) 

comel mcm aku kan hee ^^
p/s : selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak ye korang :) jangan ponteng puasa taw ^^

4 comments:

mocha~ said...

wah hebatnya!! sy dlu xsempat merasa waktu puasa.. :)

btw bley bgtau x lagu blog ni..sbb rasanya ni yg yonghwa buat utk seohyun kan..

Saya Nina Syakira said...

@mocha~ erkk knp ta merasa lak .. err nama lagu ni Banmal song .. yups yonghwa buat utk seohyun..

Anonymous said...

NETRY pon boleh la nina .HAHAHHAHAHA .err ,selamat berpuase gak weh :) buat taknampak je makanan kat kepsi tuh :P

mocha~ said...

I means..sambut puasa as KFC worker :)