Tuesday, July 19, 2011

Just Think !


hidup tak selalunya indah 
kadang kala kita di atas
dan kadang kala kita dibawah
itu adat dalam kehidupan

apa yang terjadi 
semua mempunyai sebab
apa yang penting
kita perlu kuat menghadapi semua dugaan

kecewa, sakit hati, dendam 
semua pedih untuk kita telan
tapi masa akan menyembuhkan 
kita hanya perlu sabar dan tabah

p/s : semua yg jadi kat aku, aku dah berjaya lepaskan segala kecewa dendam dan benci sbb aku taknak hidup dalam kenangan :)

4 comments:

nawal addina said...

realiti hidup :)

Budak Giler Cadbury said...

@nawal addina yup betul :)

{[[ D.a.r.E ]]} said...

banyakkan berdoa kepada ALLAH SWT .

Aien Najib said...

yeah ,this is myamalina syakira (: iron lady .heeee .benda dh lepas biar berlalu (: terus mengaharap esok ada sinar baru (: aku hidup dlm pengalaman .macam tu jugak kauu kan 'adik' HAHA .senang je bg aku : manusia itu berubah .