Monday, June 13, 2011

Gila !!



assalamualaikum ..
sebelum aku mulakan madah berhelah aku dengan tegasnya aku na cakap entry ni takde kena mengena dengan sesape..
ini hanya pendapat dari aku yang suka menulis apa yang aku nampak di sekeliling aku..hmm perasan tak , sekarang macam dah jadi trend pulak sesetengah blogger menulis entri kondem2 orang lain ataupon buat entri pasal benda2 yang actually orang dah tau then still lagi nak masukkan dalam blog contoh kes baru2 ni pasal #adindaevans tu.. ok tak kisah la kan memang hak mereka2 itu nak tulis apa pon kat blog die tapi kadang2 bukan 1 atau 2 post je yang macam tu tapi banyak pulak post2 yang seangkatan dengan kes2 yang sebergitu..

adakah itu salah satu cara untuk mendapatkan BE dari NUFFNANG ?? OMG kalau macam tu aku pon nak buat jugak la hehehe ah tak kuasa aku.. aku yang dah berblog hampir setahun ni pon tak penah dapat cash out dari NUFFNANG ok.. and ada member aku lagi lama berblog dari aku pon blom jugak dapat cash out dari NUFFNANG sedangkan entri die hebat2 jugak.. pengajaran pon ada die bagi .. kiranya die tak la kejar sangat duet2 ni kan tapi still lagi dapat BE.. alah tak perlu dikejarkan sangat la duet2 tu... berblogging lah dengan cara yang sihat ... 

kalau dah asyik mencari salah orang then post kat blog kerap sangat lama2 orang pon malas na singgah blog kita kan.. tak kisah la cerita tu kau cari ke kau jumpa celah mana2 ke kan.. baik la kau update pasal aktiviti harian kau kan lagi best hehehe pendapat aku je la kan ... ok lah tak larat dah nak bermadah ... TATA


4 comments:

Unknown said...

'hampit' tu adik beradik kampit eh .haha

Amiey White said...

okay , nina marah haha

Saya Nina Syakira said...

@belog saya a.k.a naz mana2 ?? haaa naz silap lettew hahahaha

Saya Nina Syakira said...

@Amiey White mana ad marah la amiey =='