Thursday, June 2, 2011

Dunia Oh Dunia


haih harini kat timeline dashboard blog aku penuh dengan entri orang update pasal di #adindaevans tu kan.. errr memang la semalam aku pon ada jugak kutuk2 dia tapi bila pikir2 balik die tu budak, tak matang lagi tu, tengah pikir nak enjoy je kan.. lagi pon dia dah tau salah .. die dah delete dah post tu kan ... so kite2 yang lebih matang dari die ni patutnye nasihat kan die tapi apa yang aku nampak kat page die kebanyakkan nye semua maki hamun kan.. seronok la die .. memang la die buat dosa tapi die dapat jugak pahala sebab ramai yang kutuk2 die kan =.= pastu die jugak best sebab die dah femes sekarang haih hahahaha dah la tanak dah cakap pasal die.. cume nak sampaikan
sebagai seorang kakak yang berumur lebih tua dari #adindaevans aku nak kau jadikan iktibar benda ni.. bukan semua benda kita bole open tau.. soal dara tu dik.. and kalau tak tau maksud harga diri jangan la nak guna cewahhh hahaha tu je..semoga anda menuju ke arah kebaikan 
 bukan la pulak aku membela budak ni ke apa ke aku cume bagi pendapat je la kan... mungkin pendapat orang lain2 jadi ni pendapat aku hahaha ok babai

12 comments:

Anonymous said...

betol tu betol. budak mentah lagi.

Chuck said...

Sorry kak. Saya tak sengaja. Saya masih teruna. Keh keh keh.

Saya Nina Syakira said...

@meLLy! hahaha sememangnye ... so ta bole jugak nak salahkan die kan2 =='

Saya Nina Syakira said...

@Chuck datang gile kau ni payah gak kan chuck hahahha

Anonymous said...

ha'ah mentah lagi. elok je direjam.

Saya Nina Syakira said...

@meLLy! ok melly kau sgt kejam =='

Staff said...

Cuba tengok post terbaru dia. Marah dia.

Terkini: Sinopsis Nora Elena

no_answer said...

tulah yang berlaku kalau tak pikir panjang :(

Saya Nina Syakira said...

@Adam Roslan yap da tgk :) thanks 4 d info :)

Saya Nina Syakira said...

@no_answer yar betol tu

bawal crepe putih said...

mang drp smlam agy ase brslah kot asik terbaca hasil kutukan org org ! kte klau nk nasihat, bia elok. nyh kbnyakan nye mcm sume nk g ratah dye gak malm smlam ! huhu

Saya Nina Syakira said...

@emeera asnary tau xp.. mmg la die salah tapi kite yg lebey tua dr die ni patutnye nasihat en =='