Thursday, June 2, 2011

Cerita Hari Tu

ok cerita ni dah lama dah sebenarnye tapi baru hari ni rasa nak update kat blog.. so what ?? hahaha tetibe plak aku nak angin kan ahhaha ok story die macam ni.. haritu aku join along aku pegi dating dengan awek die kat IPOH.. hahahah pelik tak .. memang la kan aku ni suka menyemak, kacau daun je orang nak dating .. hahaha lantakkan.. aku adik die mesti la aku boleh kacau kan hahaha ok then sesampai nye kami kat JJ IPOH firstly yang diorang buat diorang cek tiket wayang .. dan apa yang pasti kami memang tak bole tengok wayang kat JJ sebab semua full.. ok then aku cakap aku lapa so diorang bergegas cari kedai.. pilih punya pilih kami decide nak makan kat JOHNNY'S RESTAURANT. kat situ aku makan nasik apa ntah aku dah lupa tapi menu yang aku suka hari tu adalah kerabu mangga .. hahaha sumpah best weyh kerabu mangga die.. memang aku nak ajak mak aku pegi sana nanti ..
JOHNNY's RESTAURANT
lebey kurang macam ni la rupe kerabu tu

then lepas kenyang melantak semua makanan yang dipesan aku dan mereka berangkat ke IPOH PARADE pulak sebab nak tengok wayang punya pasal lah hahahha dan alhamdulillah kat situ kamu decide nak tengok citer KARAK .. kesimpulannya pada aku citer KARAK ni best sebab banyak pengajaran jugak la and die punya hantu muke die nampak real :) congrats KRU 

motif entri ni : takde motif pon saje2 je nak cerita kat korang yang aku pegi tengok citer KARAK .. ok babai :)

2 comments: