Saturday, May 21, 2011

Tanah Runtuh Di Rumah Anak Yatim Ulu Langat.. Doakan Kesejahteraan Mereka

assalamualaikum ...
mesti semua orang dah tau kan pasal kes tanah runtuh ni... apa2 pon jom kita ramai2 sedekahkan AL-FATIHAH untuk mangsa anak yatim yang terkorban ... semoga mereka ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman.. kita jugak doakan semoga mangsa yang belum jumpa tu selamat .. untuk maklumat lebih lanjut bole pegi kat Berita Harian




p/s : Undian untuk konsert Akademi Fantasia hari ni akan disalurkan pada rumah anak yatim tersebut... 

3 comments:

mira said...

Assalamualaikum..
sedihnya, meninggal dlm usia yg muda.
mga roh mereka yg terkorban itu dtmpatkan bersama hamba-hambaNya yg soleh. Amin. :)

dhilla nazli said...

aiseeh malas na tgok kt bh.
lek2 tgok cini ade gbar je.. pegy bh jugak ler gamak nyee =)

lost kitty said...

kesian tengok diorang ni. innalillah.