Thursday, May 26, 2011

Susah Ke senang

susah ke nak hargai orang ??
tak susah kan.. senang je...



cuba fikir kalau anda berada di situasi apabila anda bercinta hanya anda seorang yang sibuk menjaga hubungan tapi di sebelah pihak yang lain tidak..anda cuba untuk menjaga hati kekasih anda tapi kekasih anda tak buat benda yang sama kat anda.. apa je yang kekasih anda nak semua anda bagi walaupun anda terpaksa berkorban..

selalunye benda2 camni jadi kat orang perempuan tapi cuba la pulak korang bayangkan kalau orang lelaki yang terkena macam ni.. kesian tau sebenarnya... sesape yang penah rasa mesti paham perasaan ni kan ... keras kepala, ego, degil semua tu boleh dikawal kan,.. tapi macam mana pulak kalau kita terlalu ikutkan perasaan tu.. parah tu ... orang lain yang kena tempias die kan .. fikir-fikirkan lah ..

DALAM HUBUNGAN MASING2 MESTI BAGI KOMITMEN UNTUK MENJAGA HUBUNGAN MEREKA.. JANGAN SAMPAI SAYANG YANG TERLAMPAU MEMBUAT KITA BUTA DENGAN CINTA TU SAMPAI TAK BOLEH PIKIR YANG MANA BAIK DAN BURUK.. SEKIAN



2 comments:

ariph™ said...

zzzz =.="
ok, 1st comment.

::FAIZ FARISH:: said...

x gf aku tak setia....