Saturday, May 7, 2011

Seronok Tengok Korang

assalamualaikum and selamat sejahtera to all my readers , followers and stalker :)
dalam keadaan mood yang agak leteh and muka yang agak2 mintak kaki ni sebab tolong mak kat kedai  gua dengan bangganya sign in account blogger and mula menaip sepatah dua kata yang tetibe gua rasa nak taip..

actually merujuk pada title entri ni, gua na cakap pasal seronok tengok blogger2 lain yang rajin update :) yela korang ingat senang ke nak dapat idea nak update entri.. susah woooo... bile aku baca je blog2 yang keluar kat dashboard aku tu aku terpikir la sejenak (ayat nak power je) mane la diorang ni dapat idea hah.. update banyak2 kali dalam sehari.. gua salute la kat korang2 ni :))

bila tengok keadaan ni apa yang dapat gua simpulkan ( ayat aku memang A+ la) sebenarnye kita yang berblogger ni semua pandai2 and bijak2.. mana tak nya ingat senang ke nak cari idea and teros typing idea kita tu.. susah kan ?? dah tu kadang2 sehari sampai 5-6 kali update.. orang yang bekerja pon tak mampu nak cari idea yang banyak dalam masa sehari kan :)) apa2 pon harap la kepada yang ber-BLOG jangan jadikan blog korang tempat nak mengumpat orang lain ataupon tempat untuk korang mencari musuh.. tak best la macam tu kan.. patutnye kita berkawan sesama blogger baru best kan ...

anyway gua mintak maaf kalau kebanyakkan entri gua tak sehebat blog2 yang lain... gua tulis apa yang ada kat fikiran gua je ... biasa gua bukan blogger tegar kan hahaha :)

1 comment:

Shafiza said...

Update banyak2 sebab time cuti takda keje so idea tu mencurah-curah ke ladang gandum~