Tuesday, April 5, 2011

Apa salah Dia ..

http://www.addthis.com/bookmark.php?v=250&pub=xa-4add433b67288b7d (KLIK KALAU NAK TAU)

apa salah budak ni sampai di diperlakukan macam ni.. semua orang pertikaikan benda yang sama.. kalau pun dia buat salah tu, tak perlu la nak pukul sampai 2 jam.. cikgu dia takde perasaan ke.. apa perasaan orang yang pukul ni kalau anak dia ada kat tempat budak tu sekarang..mesti sedeh kan.. sedeh hati aku bila baca berita ni tadi.. aku rasa cikgu dia kejam sangat ...

apa pendapat korang.. pendapat aku, kalau betul la dia salah bincang la elok2.. benda mcm ni bole dibawak berbincang.. walaupun na pukul kenapa sampai macam tu sekali.. pukul 2 kali ke sudah la.. ni pukul sampai meragut nyawa.. masyaallah.. kejamnya manusia.. apa2 pon jom ramai2 sedekahkan al-fatihah unutk arwah.. semoga dia ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman dan semoga segala dosa dia diampunkan.. AMIN..

SORI KALAU ENTRI NI AGAK EMOSI..

14 comments:

aNiss :):) said...

name jewp cikgu sekolah agama, tapi cikgu tuh cam tak de agame langsung.. ish, sedih sangat.. al fatihah (^,^)

Budak Giler Cadbury said...

@aNiss :):) tulah pasal.. hmm AMIN

ariph™ said...

nina x mo la tacing.... awuuu

Budak Giler Cadbury said...

@ariph™ :(( majok gak

ApizMabux said...

bohong punya cikgu

Budak Giler Cadbury said...

@ApizMabux tahu takpe hahaha

::FAIZ FARISH:: said...

dah pukul sampai koma pastu mati, mintak maafpun tak guna ye wahai Cikgu....

lavender harum wangi said...

sabor jela~

Abang Zam said...

kalau dulu cikgu berhak buat apa-apa..tapi sekarang cikgu dah macam takde kuasa

tak tahu lah salah sapa..kalau murid tu biadap, siapa tahu..

Budak Giler Cadbury said...

@::FAIZ FARISH:: yup betul tu

Budak Giler Cadbury said...

@lavender harum wangi ahahha sabo jela ~~

Budak Giler Cadbury said...

@Abang Zam yarr i noe.. even biadap pon tak perlu kot smpi mcm tu.. rotan sudah la yg sampai bantai dak tu sampai 2 jam knp.. membunuh dah tu ,...

Rafi Nilhan said...

dia dah di bawah pengaruh setan kot..bab tu laa

Budak Giler Cadbury said...

@Rafi Nilhan i think so ..