Wednesday, March 30, 2011

Indah Ke Semua Ni !


assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua..
entri ini tidak ada kena mengena dengan sesiapa..ini cume luahan hati dari diri aku sendiri.. baca ok :)

Kan seronok kalau kita bercinta boleh kekal sampai bila2. Tapi itu macam tak mungkin je aku rasa. Aku tak nafikan  memang ramai yan bercinta lama kekal sampai ke akhir hayat . Kadang2 aku rasa gembira melihat keadaan macam tu. Bahagia je rasa kalau dapat macam tu kan.. hmmmm


Macam aku ni,hmm aku rasa macam susah untuk aku rasa bahagia. Ada tu memang la ada tapi bila aku baru nak rasa bahagia mesti ada penghalangnya. Aku ciba mencari punca masalah yang datang. Adakah benda tu datang dari diri aku atau pasangan aku tu sendiri. Ataupun adakah ia berlaku berpunca dari sikap aku?? hmmm ntahlah susah aku nak tafsirkan benda ni.

Dengan apa yang aku dah tempuh aku rasa serik dan takut dengan perasaan yang dinamakan "CINTA". Tapi macam2 orang nasihat aku. Betul cakap diorang aku setuju sangat, takkan kerana pengalaman aku nak salahkan semua orang kan.. Bak kata pepatah "kerana nila setitik rosak susu sebelanga" tak semestinya semua macam tu.

Sekarang aku akan cuba buang jauh2 kenangan pahit tu.. aku harapkan kawan2 dan family akan sentiasa bersama aku ketika senang ataupun susah.. Insyaallah. Aku juga nak mintak maaf kalau entri ni agak membosankan korang. Ini cuma luahan hati aku. Terima kasih jugak kepada sesiapa yang sudi membaca..
Peace No war (^.^)^^

4 comments:

lavender harum wangi said...

ni apsal byk sgt typo ni muchuk? mcm mana nak bahagia kalau typo? kena *bilu jela nanti~ HEHEHEHE~ :">

::nuRuLaDHar:: said...

uits...moga jumpalah jejaka impian ye... =)~InsyaAllah...

Budak Giler Cadbury said...

@lavender harum wangi hahahah mane yan typo ce bgtau aku =='

Budak Giler Cadbury said...

@::nuRuLaDHar:: thanks :)