Saturday, March 12, 2011

Doakan Kesejahteraan Mereka ~~

assalamualaikum ..
seperti yang korang tau negara JEPUN sekarang dalam keadaan yang bahaya sebab negara dorang diserang tsunami yang dasyat.. korang mesti da tengok kan video dorang kat youtube...

dunia kita ni makin tua.. macam2 bencana alam jadi sekarang.. tetibe terfikir macam mana la keadaan JEPUN sekarang ni.. dulu waktu tsunami kena kat malaysia ni kita pon tau macam mana teruk nye kan .. tapi sekarang ni yang jadi kat sana lagi teruk dari apa yang jadi kat malaysia..

jom kita sama2 umat islam doakan kesejahteraan orang kat sana.. sama2 manusia tak salah kan nak doakan kesejahteraan mereka .. diorang pon manusia macam kita gak.. semoga mereka selamat .. AMIN







12 comments:

XIX Dragunov said...

banyak konspirasi...

amin

Shafiza said...

Aku tgk video tu kan... nampak kereta tengah nak selamatkan diri.
Orang dlm tu mesti cuak..

Hurmmm...semoga urusan mereka dipermudahkan..

AyinAyob said...

aminn...

Budak Giler Cadbury said...

@XIX Dragunov konspirasi apa =='

Budak Giler Cadbury said...

@Shafiza tulah harap2 cm tu la kan amin

Budak Giler Cadbury said...

@AyinAyob thx syg

XIX Dragunov said...

banyak... antaranya nampak sangat bumi ni dah tak stabil.... mungkin Allah nak tunjuk kuasa dia... selain tu banyak lagi... pikir2 kan lah sendiri

dyah16 ! said...

semoga Malaysia selamat dari bencana.

Budak Giler Cadbury said...

@dyah16 ! aminn .. thx 4 d comment dear :)

SyedGraphiX said...

tau x pe..ngeri laaa

Budak Giler Cadbury said...

@SyedGraphiX tulah pasal .. hmm

+d.O.Y.A.h+ said...

setuju dgn din...