Monday, March 21, 2011

Dia Menyapa Dari Belakang

pada satu malam yang sejuk (bayangkan) , SENAH terjaga dari tidur yang nyenyak sebab dia terasa lapar dan dahaga.. dalam keadaan yang mamai dia menuju ke dapur.. sesampainye dia dekat peti sejuk dengan rakusnya dia minum air sejuk kat dalam tu..

tetibe dia terasa ada orang pegang dia dari belakang.. dup dap dup dap dia mamandang ke belakang (jangan pandang belakang) phewww lega rupanya mak si SENAH kat belakang tu.. mak SENAH bertanya pada SENAH kenapa bangun pagi-pagi buta SENAH dengan bangganya menjawab "lapar la mak.dahaga pulak tu.pakej sekali tu"..mak SENAH tersenyum dengan statement SENAH yang tak berapa nak kelakar tu .. sebelum mak SENAH masok tidur mak dia pesan " NAH, jangan pandang belakang"... SENAH telan air liur dia GULP tetibe dia terasa seram

tengah dia godek-godek bawah tudung saji SENAH nampak kelibat sesuatu .. tetibe bulu roma SENAH tegak.. SENAH cari kelibat tu.. dan SENAH jumpa.. rupanya SI TOYOL ada di depan mata SENAH.. dengan sekuat hati SENAH menjerit dan berari sambil nyanyi

TOYOL~~~
DIA DATANG PADAKU BERLARI-LARI

SENAH tersentap.. rupenya dia mimpi hahahahahaa 

PESANAN KAT SINI SEBELOM TDO BASOH KAKI.. BABAI (sori kalo tak best)


8 comments:

~Anis Aisyah~ said...

best la....

Chuck said...

hahaha. pelik2 jer.

storyfromme said...

hahahaha...pesanan ringkas sebelum tido :)

lavender harum wangi said...

keh3~ berari ye Senah? alololo Senah berari sambil nyanyi~ HAHAHAHAH

XIX Dragunov said...

=.=' =.='

::FAIZ FARISH:: said...

ni crita kau kan? hehe

Schubert Serenade said...

tolonglah tukar nama watak die jd SUDIN!!!wakaka!!

yayalya said...

hahahaha hahahahahahahaha mimpi upenya