Thursday, February 17, 2011

Manusia oh manusia


gambar hiasan 
manusia tak pernah puas dgn apa yang mereka ada..
manusia tak pernah puas menyakitkan antara satu sama lain..
manusia takkan lari dari perasaan hasad dengki..
manusia selalu bergadoh sesama sendiri atas alasan yg tak kukuh..
mcm2 lagi gelagat manusia ni kan.. tapi aku tau tak semua manusia mcm tu.. tapi majoriti gelagat yang aku jmp ta semua nye mcm yg aku bgtau kat atas.. aku penah alami mcm2 mslh dalam hidup.. berubah la wahai manusia yang suka mengambil kesempatan terhadap kebaikan org lain !!
gambar di atas tade kne mengena ngn spe2.. aku syg dia ahahha prasan jap -.-

9 comments:

Aien Najib said...

nsem nyah mamat tuh :) aw~mak tergoda taw ^^ .neway ,tu ah manusie .bnyak ragam kan ?papepon ,dr ragam tu la pengalaman kite bertambah n menjadikan kite org yg lebih berhati2 dlm memelih kawan :) *apahal skema ikut chuck nih !*

cik ubi said...

manusia berbagai sifat..ade y baik ade y xbaik..:)

nancy_neng said...

sangat suka kepada gambarnya..myIDOL..<3 <3 <3..hehe..betul tu misz nina,manusia ne memang banyak ragam..kita tak boleh nak puaskan hati semua orang..justdo wat ever we can..=)

XIX Dragunov said...

kadang2 bila jadi terlalu baik pun susah...kan? =(

Budak Giler Cadbury said...

@Aien Najibmemelih pon bole la ain hahaha 2 la.. aku pon rase cm tu ..

Budak Giler Cadbury said...

@cik ubimmg pon .. kdg2 ssh na tau org tu baik tol2 ngn kite or x kan

Budak Giler Cadbury said...

@nancy_neng hahaha jgn la suka kami da na kawen da ahhahaa :) 2 la kan .. manusia2 hahah

Budak Giler Cadbury said...

@XIX Dragunov yups dan 2 la yang salu aku kne -.-

nancy_neng said...

a..jelesnya..huhu..btW..salam kenal to miss nina..really like ur blog..cute..cmne ek nk buat mcm pge nina ne..almaklumlah..bdak bru belajar..=)