Monday, February 28, 2011

Kenapakah ~~

assalamaulaikum...
tadi aku pegi klinik sebab aku sakit telinga yang teramat sangat .. aku bajet telinga aku ni masok air dan jawapan yang sama aku dapat dari doktor tadi dia kate dia nampak telinga aku basah2 kat dalam..kenapakah !! saket tau tak grr

tadi kat opis ada perasmian TASKA PERMATA dan aku pulak ditugaskan menjadi jurukamera time event tu .. masalah sekarang aku tersangat lah tak larat tadi sebab telinga aku ni berdenyut-denyut lepastu aku snap pic pon sikit2 je..yang lain tu aku serahkan kat HUSNA budak yang praktikal sama dengan aku tu .. kesian dia.. btw thanks ye UNA sebab da tolong nina and thanks jugak kat UNA and kakak2 taska tu sebab take care gile kat aku tadi..

itu je la nak bagitau .. jumpa lagi malam karang.. thanks to QILOT LALINK sebab risau jugak tadi..iloveyou qilot (bukan lesbian ok) grr hahahah

comel kan -.- (perasan ke tak ni eyh hahahaha)

11 comments:

hafiz said...

ciannyer...xpe2 rehat bnyak2 yer..hehee

marshmallow said...

adoii mesti sakit gila hantu kan.
dah okay ka belum ni?

Saya Nina Syakira said...

@hafiz ok thanx :)

Saya Nina Syakira said...

@marshmallow sangat2 la .. tadi doc bgi ubat titik kat dlm tinge da pakai cm kurang skit sakit tu

marshmallow said...

rehat ya. sabarkan diri tahan sakit tu. hehe :)

Saya Nina Syakira said...

@marshmallow thx syg

echasuzrin said...

hye there!
i jln2 sini...
btw, cmne leh masuk air? u mandi pool ke? hehe...
Tapi, semoga cepat sembuh la ye!

Saya Nina Syakira said...

@echasuzrin 2lah i pon tak tahu mcm mane bole masok hahaha thx ye

doyah said...

cepat sembuh ok nina! :)

Saya Nina Syakira said...

@ d.O.Y.A.h ok doyah syg thx :)

yayalya said...

nina, kita br baca...hope cepat2 sembuh ya! :)