Thursday, January 13, 2011

HAPUSKAN ROKOK SEBELUM DIA MENGHAPUSKAN ANDA


kalau manusia menbunuh hukuman yg dorg dapat pon kne bunuh lek kan kalo ta kne bunuh pon mst    kne penjara..skrg ni dunia kita ad satu pembunuh yg polis pon ta dpt na dakwa dan tangkap taw..korg kne hati2 sbb pembunuh ni sgt bahaya..DIA suka membunuh dalam senyap..kadang2 time kita tengah tido pon DIA akan membunuh taw..biasenya DIA akan seksa mangse2 DIA biar mati pelan2..takot kan..dan biasenye mangse DIA golongan lelaki..so lelaki2 kat luar sane berhati2 la..sbb DIA akan sangat suka datang kat korang dan bunuh korang pelan2..na taw x sape DIA yg aku mksdkan adalah


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

ROKOK


ha perokok2 tegar sekalian korang nak ke kena bunuh diam2..bayangkan disebabkan DIA=ROKOK  korang bley buat orang lain sedey sbb hisap rokok pastu meninggal atau mati..buat orang2 tersayang korang sedey kan..selain tu korang akan membazir korang punye duet sbb rokok skrg da mahal..so nasihat aq tgglkan rokok jalani kehidupan yg sihat..


HAPUSKAN ROKOK SEBELUM DIA MENGHAPUSKAN ANDA
PESANAN KHIDMAT MASYARAKAT DARI SAYA NURUL AMALINA SYAKIRA BT ABDULLAH :)

6 comments:

SHUKRI SALIM said...

al-fatihah. tsk tsk tsk

lavender harum wangi said...

baru tau nama penuh nina~ :) JAUHI ROKOK!! Dengar cakap nina tu.. :)

Budak Giler Cadbury said...

@SHUKRI SALIMhahaha ko pahal derrr

Budak Giler Cadbury said...

@lavender harum wangihahah ta sedap pon name aq kan hee

Budak Giler Cadbury said...

@lavender harum wangihahah ta sedap pon name aq kan hee

Mr. TN_SkY said...

ahahaha :-)